Mijn vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Mijn vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Mijn vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

02 Februari 0032 | Griekenland, Athene

Hoi Allemaal,
Vandaag is de dag dat ik naar Naxos ga, samen met de 7 jongens en 7 meisjes. Mijn vader, koning Aigeus van Athene, was hier op tegen. Maar het is mijn lot om de Minotaurus te verslaan. Al die kinderen sterven voor niets.

In de middag liepen we naar de schepen. De kinderen waren ongeloofelijk zenuwachtig. Logisch, want ze weten immers wat er met hen zal gaan gebeuren. Ik weet dat de mensen hier geen vertrouwen in mij hebben. Want wie durft het nou op te nemen tegen de Minotaurus. Ik dus.

Van mijn vader moesten we vertrekken met zwarte zeilen, en als we geslaagd hadden terugkeren met witte zeilen. Dan zou hij van ver kunnen zien of alles goed is gegaan. Natuurlijk zal ik slagen en met trots terugkeren samen met de kinderen, op het schip met witte zeilen.

En aan het einde van de middag, vertrokken we.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1637

Voorgaande reizen:

08 Februari 1900 - 23 Maart 1900

Griekenland

Landen bezocht: