Zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

12 Februari 0032 | Griekenland, Athene

Ik heb helemaal geen zin om dit verslag nu te schrijven. Mijn verdriet staat mij niet toe om te eten en te slapen, dus ik ben vollop aan het werk. Veel is er niet gebeurd sinds ons vertrek uit Naxos. Ik zal nooit meer een voet op dat eiland zetten. Ik ga nu weer terug aan het werk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 1621

Voorgaande reizen:

08 Februari 1900 - 23 Maart 1900

Griekenland

Landen bezocht: